tiistai 8. lokakuuta 2013

Ansa tässä hei!

Hei!

Olen airedalenterrierin tyttöpentu Ansa, ikää minulla on 4 kk ja etsin itselleni omaa rakastavaa ihmistä tositarkoituksella.  Tällä hetkellä asustelen kasvattajani luona kolmen muun koiran kanssa ja leikkikaverinani on saman ikäinen setterityttö Armi. Näistä kavereista huolimatta haluaisin itselleni oman ihmisen joka rakastaisi minua ja jaksaisi touhuta kanssani. Ulkomuodollisesti olen varsin pätevän näköinen eikä luonteessanikaan ole mitään moitittavaa; olen rohkea, utelias ja vilkas. Kasvattaja-emäntäni mielestä olen myös varsin nopea oppimaan uusia asioita ja minua on helppo motivoida. Sisäsiistikin alan jo olla, pieniä vahinkoja voi joskus toki sattua.  Turkkini on rodunomainen, karkea laadultaan. Kaikin puolin olen siis varsin lupaava nuori neiti :)

Jos kiinnostuit minusta niin ota rohkeasti yhteyttä kasvattajaani p. 0400-833231/Riikka tai riikka.vesaaja-lilja@pp1.inet.fi

Terkuin,
Ansa (virallisemmin Lilydale Amiable Angela)

Tässä vielä muutama kuva minusta!

Tässä olen ystäväni Armin kanssa

Tässä meitä vähän miettityttää...

Sydämenmuotoisen nenäni olen perinyt äidiltäni <3

1 kommentti:

  1. Ihana nenä!!!! En ole ikinä nähnyt söpömpää tyttöparia :)

    VastaaPoista